Stjernecup 26-28 august for G14

16/09 - 2022

Endelig var det våre gutters tur til å delta på overnattingscup. 16 spente gutter dro til Hamar, til cupen med mange gode lag i både Elite og B klassen. Vi fikk med oss 5 spillere fra G13, og det er vi takknemlig for. På Hamar skulle vi møte lag vi ikke har møtt før og med 2 seriekamper så langt i høst med seier i begge kamper så var de veldig spente. Innsjekk fredag på Lovisenberg skole, og her fikk laget hele gymssalen for seg selv. En veldig god start.

Lørdag var det klart for 3 kamper. Første kamp mot Øvre Hosle. Vi kjemper og ender med å vinne 5-1, for en start! Litt lunsj på skolen og så tilbake på fotballfeltet hvor vi skulle møte lokallaget Stange. Det ble en tøff kamp som endte 3-2 til Stange. Nå var det dags for å nullstille og komme sterkere tilbake. En god pause og i dagens siste kamp skulle vi møte Vålrenga. Det ble en målfest uten like og TFK vinner kampen 8-4. For en dag, middag på skolen var nå fortjent.

TFK kommer rett i A-sluttspillet, som skal skje søndag, det er jubelstemning og mye spenning! Søndag er det klart for kvartfinale: Heming-TFK. Gutta kjemper og klarer å vinne 4-5. Vi er i semifinalen. Mål oppdateringer sendes hele veien til foreldene som ikke er med og det er helt vanvittig spennende både på fotballfeltet og i kommentarfeltet i Spond😊 Semifinalen er tøff og Røa vinner 11-2. Men vi kom til semifinalen i A-sluttspillet og det lever vi lenge på. For en helg – samhold, fotball, gode rutiner er i fokus denne helgen. Takk til trener og foreldre som stilte opp denne helgen for å gi gutta en god opplevelse de vokser på og kommer til å huske.