BOOKING KLUBBHUS INFO

Konfirmasjon og bursdager2000,-
Barnebursdag ikke-medlem500,-
Barnebursdag medlem300,-

Med vårt bookingsystem kan du som er medlem i TFK logge deg inn og booke TFK sitt klubbhus kl 16-22, mandag - torsdag (det kreves kode). For heldagsmøter, konfirmasjon og bursdager, samt de som ikke er medlem, kontakt Pål Nilsson på telefon 90 86 86 23 eller mail til pal.nilsson@icloud.com
Hvis ikke bookingene gjennomføres innen 15 min vil de bli frigitt.

Registrering/Innlogging

Det første man må gjøre er å registrere seg som en bruker av systemet. Dette gjøres på https://www.tonsbergfk.no/register. Første gangen man regisrerer seg blir man automatisk logget inn. Ellers må man logge seg på ved å bruke menylinken "innlogging" som ligger under "Klubbhus" fanen i menyen.

SØK På DATO

Når man er logget inn kommer man automatisk til en side med kalender (bilde1). Her trykker man først på kalenderikonet for å velge dato for booking. Deretter trykker man på "Søk".

Bilde av kalender

Bilde1. Datosøk.

Dagsoversikt

Etter man har søkt på dato, kommer man til en oversikt for den dagen man har søkt på (bilde2). Man får da opp bookingene som er gjort for denne dagen. For å gå til timesoversikt velger man først Klokkeslett ved å trykke på det hvite feltet. Da kommer det opp en dropdown meny med klokkeslett. Når man har funnet det klokkeslettet man vil booke, trykker man på "Åpne tid" knappen.

Bilde av dagsoversikt

Bilde2. Dagsoversikt.

Timesoversikt

Nå har man kommet til timesoversikten (bilde3). Det er her bookingene skjer. Hvis det er ledig for dette tidspunktet, kan man trykke på "Book nå". Man kan også fra samme side fjerne bookinger man har gjort ved å trykke "Fjern booking".

Bilde av timesoversikt

Bilde3. Timesoversikt.

Booking og effektuering

For å effektuere bookingene man har gjort, må man trykke på handlevogn-ikonet som befinner seg helt til høyre på menylinjen. Nå er man på handlevogn-siden (bilde 4). Deretter "Bekreft ordre" knappen. Kun de som er medlemmer i TFK og har fått kode, eller er administratorer, kan gjennomføre booking. Etter dette punktet er bookingen gjennomført.

Handlevogn / cart side

Bilde4. Booking