Nå er vi i gang igjen!

03/01 - 2023

Nå er juleribba fortært, marsipangrisen etter mandelen i grøten inntatt og noen late feriedager over.

Endelig får vi «sparke ball igjen». Mandag inntok de første spillerne Vestfoldhallen, yr av fotballglede. Tenk å få muligheten til å trene innendørs; uten kulde, uten snø og ikke minst uten vekslende vær. Nå er det på med shortsen og treningstøyet og komme i gang sammen med mange gode fotballvenner.

Aldri før har så mange A-lagsspillere møtt til første trening etter jul (hele 21 stykker) under ledelse av nytreneren Filip Heinig. Det samme var tilfelle med G16 laget som var litt ispedd med noen G19 spillere. Her stilte hele 18 forventnings-fulle spillere opp. På treningen til G14-laget var det også »stinn brakke», så dette lover godt. Vi skal nå gjøre en god jobb for å rekruttere flere G19-spillere til laget vårt. På Unified-treningen registrerte vi 2 nye tilskudd til stallen.

De yngste lagene kunne heller ikke vente med å komme i gang.