En ny milepæl i TFK-Historien

24/05 - 2024

I forkant av kampen mellom Tønsberg Fotballklubb og Husøy & Foynland forleden fikk Mats Grinvoll det synlige beviset på at han innehar en rekord det skal bli vanskelig å slå.

Etter en meget lang og tro tjeneste, rundet Mats Grinvoll hele 500 kamper i TFK-trøya mot slutten av 2023-sesongen. Det endte opp med 508 kamper i A-lagstrøya når han valgte å trappe ned. Mats sin ukuelige vilje for å oppnå noe stort med klubben i hele sitt hjerte, så valgte han å tre ut når laget lå i 5. divisjonen.

Han utrykker meget god tilfredshet over at det helt tydelig er kommet inn nye ansikter som har hevet laget fra fjorårssesongen. Mats fikk med seg at Tønsberg FK vant hele 9-0 over HFIF etter scoringer av Vebjørn Valle Hansen (3), Morten Andersen (2), Jonas (Bergane (2 – hvorav 1 nok må ses på som årets mål), Hamza Mohamed Abdulkadir (1), Bror Eremias Hård af Segerstad (1).
Mats Grinvoll ble æret etter over 500 spilte kamper for TFK. Mats Grinvoll topper listen over antall spilte kamper for TFK.
Mats Grinvoll topper listen over antall spilte kamper for TFK i «Wall of Fame».